terça-feira, 2 de dezembro de 2014

# 217 : Christmas playlist

(English version below)






Não há Dezembro sem uma playlist recheada de músicas de Natal. A minha cresce a cada ano que passa. Gosto tanto, mas tanto, que não quase não ouço mais nada. E não começo apenas em Dezembro... para mim, todas as alturas são boas para ouvir canções de Natal!! 
Aqui ficam algumas das minhas favoritas... espero que gostem!! E já agora, digam-me lá: quais são as que mais gostam? 


1. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You


2. Robbie Williams - So This Is Christmas


3. Coldplay - Christmas Lights


4. Train - Shake up Christmas


5. Wham! - Last Christmas


6. Dean Martin - Let it Snow!


7. Band Aid – Do They Know It’s Christmas?


8. Bing Crosby – 'White Christmas'


9. James Brown – Santa Claus Go Straight to the Ghetto


10. Frank Sinatra - Santa Claus is coming to town



--

There is no December without a playlist full of Christmas songs. My list grows every passing year. I like it so much, but so much, that I hardly hear anything else. And I do not just start in December ... for me, all times are good to listen to Christmas songs!!
Here are some of my favorite... I hope you like it!! By the way , tell me there: what are your favorites?