quarta-feira, 4 de junho de 2014

# 127 : Arabic mood

(English version below)

Como estava farta do meu quarto, mudei a disposição dos móveis e, agora, estou a redecora-lo, dando-lhe um toque marroquino. Adoro casas decoradas com inspiração marroquina, são o meu grande sonho.
Como não queria gastar muito dinheiro, decidi re-aproveitar algumas das peças que tinha, transformando-as em peças novas. Nós próximos dias, mostrarei todos os meus pequeno projectos. Para já, aqui ficam algumas das imagens que me têm inspirado..






--

As I was sick of my room, I moved the furniture and now I am redecorate it, giving it a Moroccan touch. I love houses decorated with Moroccan-inspired style, they are my big dream. 
Dince I do not want to spend too much money, I decided to re-use some of the pieces that I had, turning them into new pieces. In the coming days, I will show you all my small projects. For now, here are some of the images that have inspired me..