quinta-feira, 8 de maio de 2014

# 108 : First Day at Gym!!

(English version below)

Inscrevi-me finalmente num ginásio. estou super entusiasmada!! Desde que deixei de dançar, no final do primeiro ano de faculdade, que tenho levado uma vida super sedentária. Desde que comecei a trabalhar, então, raramente me mexia. Felizmente, tomei coragem e inscrevi-me no Holmes Place. Agora, é só ser certinha e faltar o menos possível.
Como primeira aula, experimentei o Body Balance. Adorei!! É óptimo: cansativo, mas super relaxante, exactamente o que eu precisava. Na próxima quinta, estou lá outra vez!


--

I joined a gym finally. I'm super excited! Since I stopped dancing at the end of the first year of college, I have taken a super sedentary life. When I started working, it got worse. Fortunately, I took courage and I joined at Holmes Place. Now, it's just being prissy and miss it as little as possible. 
As a first class, I tried the Body Balance. Loved it! It's great: tiring but super relaxing, exactly what I needed. Next Thursday, I'm there again!