sexta-feira, 31 de janeiro de 2014

# 27 : The Borgias

... The end!

Vou ter saudades de ver os Borgias, foi das séries mais gostei até hoje. Mais ainda do quanto gostei dos Tudors. Foi uma série fantástica, brilhante. Saber que foi cancelada por ser cara reconforta-me. A qualidade tem um preço e saber que a série foi cancelada por um excesso de qualidade só a torna ainda mais grandiosa.
São séries como esta que me fazem ter saudades de um tempo que não vivi. Estou ansiosa por ver a próxima que se lhe compare..


--

... The end! 

I'll miss watching the Borgias, it was one of the series I liked the most. Even more as I liked the Tudors. It was a fantastic series, brilliant. Knowing that it was canceled because it is expensive comforts me. Quality has a price and knowing that the series was canceled by an excess of quality just makes it even more grandiose. 
Are series like this that make me yearn for a time that I have not lived. I am eager to see the next one to compare him ..