quinta-feira, 7 de novembro de 2013

# 196 : Carta aberta de agradecimento ao autor do H3 Chèvre // Open letter of thanks to the author of the H3 Chèvre

(English version below)

O novo hambúrguer do H3, o H3 Chèvre, é das melhores coisas que já provei. Ao seu(s) autor(es), o meu muito obrigada por este presente. É soberbo. Delicioso. Deixou-me com aquele bichinho de lá voltar amanhã, de estar completamente cheia mas de não ser capaz de deixar uma migalha no prato. Este prato, embora com ingredientes tão nossos, é uma ideia genial. Conseguiu retirar o Benedict do trono que ocupava na minha hierarquia, do lugar principal, empurrando-se para segunda escolha. Nunca pensei que isso fosse possível.

Uma vez mais, o meu muitíssimo obrigada. E que tenha mais ideias deliciosas destas!

from www.h3.com/pt


--

The new burger from H3, the H3 Chèvre, is one of the best things I've ever tasted. To its author(s), my thank you for this gift. It is superb. Delicious. Left me with that desire to go back tomorrow, the feeling of being completely full but not being able to leave a crumb on the plate. This dish, though with such classic ingredients, is a genius idea. It withdraw the H3 Benedict from the throne he occupied in my hierarchy, the main place, pushing himself to a second choice. I never thought this was possible.
Once again, thank you so much my. And please, have more of these delicious ideas!